siimonelindgren

7/12

Publicerad 2014-12-07 20:09:14 i Allmänt,

Lång tystnad här återigen. November har passerat och vi har gått in i december, snön fattas tyvärr fortfarande. Jag saknar även solen ständigt!!
 
har hunnit med en hel del sen senast. Mycket plugg, mycket träning, massa julklappsköp och igår var det tävling i Motala. Dagens summa slutade med 2 silver, 1 guld och en 6e plats i pro-klassen. 
 
Kommande dagar blir det mycket träning och plugg. På tosdag kommer Emil och stannar till den 17e då jag får jullov. På onsdagskvällen kommer vi åka hem till honom.
 
 
Nu på söndag kommer vi fira julafton med min familj. Riktiga julafton och även nyår kommer firas i Finland. Längtar ihjäl mig till ledighet. Att bara få ta det lugnt och slappa kommer bli super skönt!! 
 
Några av bilderna är lånade från Pelle W och Vätterbrytarna.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Lindgren

Simone Lindgren 17 år från Sverige. Styrketräning och armbrytning ligger mig varmt om hjärtat. Här får du följa min vardag som en tonåring med många drömmar och mål.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela