siimonelindgren

24/11

Publicerad 2014-11-24 20:46:37 i Allmänt,

Har haft världens bästa kille här nu under lite mer än en veckas tid. Det har varit helt perfekt(!) 
Förra helgen var vi som sagt i Stockholm och titta på musikalen Flashdance tillsammans med Jimmy och Johanna. Det var kul! Söndagen spenderades på armbrytarträning, så kul att introducera min fina pojkvän i sporten, han var så duktig! 
Hela veckan gick jag i skolan som vanligt. Hade däremot världens lyx med en egen privatchaufför som körde mig till skolan på morgonen och hämtade mig när jag slutade, ren lyx. I fredags gick på dejt. Åt middag på Minako och avslutade med en glass på mcdonalds. Så bra den där killen. På lördasmorgonen passade jag på att plugga lite så länge Emil sov, sen åt vi nybakat bröd och bullar. På kvällen gick vi på bio med mamma och pappa. The good lie, super bra och annorlunda film! Igår gick vi på promenad, bara myste och hade ångest, bokade även biljetter till Finland, hela jullovet kommer spenderas där. På kvällen åkte vi till Arlanda och Emil hoppade på flyget hem. 
 
dör av längtan. Måste fokusera på skolan varje minut för att inte få ångest.
 
Har pluggat hela kvällen på en hemtenta i psykologi. Belönar mig själv med glögg och choklad just nu.
 
Imorgon blir det kort dag i skolan med teater och två lektioner. Sedan ska jag plugga och gymma. Har inte tränat ordentligt på över en månad och om två veckor ska jag på tävlingen så känner mig lite efter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Lindgren

Simone Lindgren 17 år från Sverige. Styrketräning och armbrytning ligger mig varmt om hjärtat. Här får du följa min vardag som en tonåring med många drömmar och mål.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela