siimonelindgren

4/11

Publicerad 2014-11-04 09:32:30 i Allmänt,

Förlåt för den långa tystnaden här.
Har spenderat hela höstlovet hos Emil så valde att inte spendera så mycket tid framför datorn, därav ekar det tomt här just nu.
 
Resan var helt perfekt, att få gå och lägga mig i sängen med honom på nätterna och sedan vakna upp, inkurad i hans famn, det är underbart! 
 
Vi har inte gjort så mycket under dagarna, mest njutit av att bara vara. 
Förra helgen åt vi middag vid Pedrinas tillsammans med Julia, Tommy, Linus och Anna. Det var kul! 
Vi har även hälsat på farmor, mormor, morfar, Emils farmor och farfar. Myst med shopping och lunch i Kokkola, hälsat på mina gamla lärare på BC, fikat med alla tjejerna, hängt vid ABC, hälsat på hos Nicolina, ätit massa skräpmat, firat halloween hemma hos Emil, besökt kyrkogården och vandrat i skogen med Lemmy.
Så perfekta dagar!
 
Längtar ihjäl mig efter Emil nu, men om 11 dagar kommer han hit och hänger här i 9 dagar, så mys! 
 
Har även fått lite presenter under resan, sakerna på sista bilden fick jag jullsan. Koftan och halsduken fick jag av Emil, fick även lite pengar av Julias föräldrar, mormor & morfar och av farmor. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Lindgren

Simone Lindgren 17 år från Sverige. Styrketräning och armbrytning ligger mig varmt om hjärtat. Här får du följa min vardag som en tonåring med många drömmar och mål.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela