siimonelindgren

11/10

Publicerad 2014-10-11 09:54:10 i Allmänt,

Godmorgon.
Känner för en liten uppdatering om livet.
Skolan rullar på och jag kämpar lika mycket, det lugnar aldrig ner sig.
I onsdags fyllde Vendela år så då beställde vi pizza som levererades till skolan, veckans höjdpunkt typ.
 
Förra helgen tog jag det lugnt, vi köpte hem pizza och Ben&Jerrys på fredagskvällen på lördagen tränade vi och självklart pluggade jag. Söndagen såg i princip likadan ut.
 
Har försökt få in så mycket träning som möjligt men hinner tyvärr inte så ofta.
 
Igår efter skolan tränade jag och handlade mat innan vi åkte hem. Halvsov i soffan hela kvällen så inget röj direkt men jäkligt skönt! Dagens planer är att jag ska plugga spanska och sen ska jag och mamma in till Södertälje en sväng. Ikväll ska jag hem till becca på thanksgiving-middag och lite fest. Kommer bli super kul!
Imorgon är det tränig x2 och sen plugga natur en stund.
 
Fyller år om 11 dagar och åker till Emil om 13 dagar, så längtar ihjäl mig just nu!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Lindgren

Simone Lindgren 17 år från Sverige. Styrketräning och armbrytning ligger mig varmt om hjärtat. Här får du följa min vardag som en tonåring med många drömmar och mål.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela