siimonelindgren

23/10

Publicerad 2014-10-23 20:40:00 i Allmänt,

Idag är dagen efter min födelsedag och även dagen innan min resa till Finland. Så idag är en ganska bra dag!
Igår efter skolan kom Jimmy och Johanna hit och åt middag med oss, super trevligt!
Var hemma från skolan idag, sov ut, pluggade samhälle och åkte sedan till stan. 
 
Tänkte visa lite presenter jag fick och även vad jag köpte idag. 
Klippte även håret idag, cirka 15 centimeter rök, men nu är det sjukt fräscht, länge sen sist(!!) 
 
Fick en Kånken, Aussie shampoo och balsam, Better Bodies tröja och ett par skor av mamma och pappa. 
Av Jimmy och Johanna fick jag ett presentkort som jag köpte Nike skor för och sedan köpte jag även en tröja idag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Lindgren

Simone Lindgren 17 år från Sverige. Styrketräning och armbrytning ligger mig varmt om hjärtat. Här får du följa min vardag som en tonåring med många drömmar och mål.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela