siimonelindgren

13/1

Publicerad 2015-01-13 07:57:45 i Allmänt,

Sitter i skolan och väntar på att vi ska börja. Så himla trött. Klockan ringer 05.15 varje måndag och tisdag, så det sliter ju på kroppen. 
 
Här är några bilder på vad jag fick i julklapp av Emil, Emils familj, hans farmor&farfar, julia, Leif och Åsa, och även från Jimmy. Även vad jag köpte för mitt presentkort. 
 
Både jag och Emil fick en varsin morgonrock.
Av Emil fick jag WR.up Freddy byxor, han bjöd mig även på bio och middag vid Pedrinas.
Av Julia fick jag en fin tröja och ett träningslinne. Av Leif och Åsa fick jag pengar, så snällt :-) 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Sus

Publicerad 2015-01-13 10:00:14

Så mysiga morgonrockar <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Lindgren

Simone Lindgren 17 år från Sverige. Styrketräning och armbrytning ligger mig varmt om hjärtat. Här får du följa min vardag som en tonåring med många drömmar och mål.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela