siimonelindgren

20/1

Publicerad 2015-01-20 16:17:20 i Allmänt,

Herregud vad tiden flyger iväg, snart går vi in i februari. Helt galet!!
 
Helgen har som sagt spenderats i Finland. Resan fick en ganska dramatisk start då mitt flyg blev inställt så de bokade om mig på ett flyg till Åbo. Fick sedan åka buss till Björneborg där jag bytte buss till Edsevö så kom fram sex på morgonen. Det var tungt och långdraget men jag kom fram till sist och det ända jag kände när Emil kom var lycka! Ren lycka att få hålla om honom igen.
 
Båda var väldigt slitna när vi kom hem till honom så vi sov i några timmar innan vi startade upp lördagen. Vi gjorde inte så mycket under lördagen, fixade lite ärenden, myste och på kvällen var vi ute med vänner.
I söndags bastade vi, tog det lugnt och åt middag vid Kumars med Julia och Tommy, det var så mysigt. Mina allra bästa vänner! 
Igår sov vi ganska länge och fick stressa lite för att hinna till Kronoby. Landade på Arlanda mitt på dagen och fick sedan ta mig till Södertälje och åkte hem med mamma och pappa. Pluggade hela kvällen när jag kom hem.
 
Idag var det dags för skola igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Simone Lindgren

Simone Lindgren 17 år från Sverige. Styrketräning och armbrytning ligger mig varmt om hjärtat. Här får du följa min vardag som en tonåring med många drömmar och mål.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela